Servicedesk

Servicedesk innebär att dina användare får tillgång till DGC:s support som har verktyg för och hjälper till med felhantering och problemlösning. Tjänsten finns i flera olika utföranden där du kan välja att ha tillgång till funktionssupport mellan vissa tidpunkter under ett dygn eller dygnet runt, året om.


Följande kan ingå i tjänsten:

  • Funktionssupport för dina användare
  • Felanmälan dygnet runt via telefon, e-post eller kundportal
  • Tillgång till jourtekniker 24/7/365
  • Öppnings- och stängningskvitto för alla ärenden som registreras hos DGC
  • Tillgång till kundportal med samlad övervakning av samtliga ärenden och incidenter samt slutkundens förbindelser, användarkonton med mera
  • Tillgång till supportkonton för skuggning av användare

Kontakta oss gärna för mer information!

Fyll i nedanstående uppgifter så återkommer vi så snart som möjligt eller ring oss på 08-506 106 00

Namn
E-postadress
Övrigt: