info icon

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att surfa vidare på vår webbplats godkänner du vårt användande av cookies. Läs mer

ok button

Kjell & Company förlänger avtalet med DGC i ytterligare tre år

Kjell & Company har förlängt avtalet med DGC avseende leverans av en IP-VPN-lösning till kedjans 69 butiker och kontor. DGC har levererat datakommunikationstjänster till Kjell & Company sedan 2009.

– Expansionstakten för Kjell & Company är fortsatt hög och vi har etablerat 30 nya butiker sedan starten på vårt samarbete med DGC 2009. Tjänsterna har levererats med både hög kvalitet och punktlighet samt med fokus på god kundservice, ledord som vi värderar högt på Kjell & Company. DGC:s erfarenhet och fokus på detaljhandeln samt förståelsen för de utmaningar vi står inför, gör dem till det självklara valet för våra datakommunikationsbehov.  Vi ser fram emot ett fortsatt effektivt och friktionsfritt samarbete, säger Martin Knutson, IT-chef, på Kjell & Company.

– Jag är väldigt glad att vi återigen får förnyat förtroende från en ledande detaljhandelskedja. Att Kjell & Company förlänger avtalet är ett kvitto på att vi lever upp till deras förväntningar och jag ser fram emot vårt fortsatta samarbete, säger Mattias Wiklund, försäljningschef och vice vd på DGC.

För mer information, kontakta:
Mattias Wiklund, försäljningschef och vice vd DGC One AB, telefon: +46 8 506 50216 eller +46 70 626 28 01, e-post: mattias.wiklund@dgc.se
Jakob Tapper, informationsansvarig DGC One AB, telefon: +46 8 506 50218 eller +46 739 81 63 33, e-post: jakob.tapper@dgc.se

Om DGC
DGC är en nätoperatör som utvecklar och säljer datakommunikations-, drift- och telefonitjänster till den svenska företagsmarknaden och offentliga förvaltningar i ett eget rikstäckande nät. DGC grundades 1987 och DGCs aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information om DGC, se www.dgc.se.

Informationen lämnades för offentliggörande den 3 april 2013, klockan 08.30.


Denna information skickades av Cision http://newsroom.cision.com